Oyun dünyasında her gün binlerce maç atılıyor, canlar gidiyor, zafer tacı için ter dökülüyor. Ama bu sefer durum çok başka! Son günlerde oyuncuların elden ele dolaştırdığı, adeta sosyal medyayı sallayan Fortnite şiiri (6 kıta tam metin) olarak internetin altını üstüne getirmeye başladı. Yapay zekânın yazdığı o soğuk, ruhsuz yazılardan sıkılanlar için içimizden birinin kalemiyle, tam halk dilinden sıcacık bir destan döküldü ortaya. Mavi otobüsten atladığımız ilk günden beri Eğik Evler’de çektiğimiz çileyi, fırtınadan kaçarken attığımız o son fısfısı bundan daha güzel anlatan olamazdı. Lafı hiç uzatmayalım; işte adadaki o tatlı belayı, o amansız mücadeleyi buram buram samimiyet kokan mısralarla anlatan, o meşhur Fortnite şiiri!
Mavi Otobüsün Yolcuları

Mavi otobüsten atladık aşağı,
Sırtımda kazma, belimde kuşağı.
Gözüm hep gökte, beklerim uçağı,
Adresimiz belli, Eğik Evler’e.
Bir ses duydum, aha pompalı patlar,
Yüreğim ağzımda, yerinden oynar.
Tahta, demir bitti, kalmadı taşlar,
Duvar örerim şu dertli başıma.
Çember daralır, canım burnuma gelir,
Fırtına arkamdan canımı kemirir.
Bir fısfıs basalım, azıcık can gelir,
Yetiş can yoldaşım, düştüm buraya.
Mor kutu süzülür, göklerden ağlar,
İçinden çıkanlar yüreğimi dağlar.
Efsanevi tüfek yaramı bağlar,
Gözümü diktim yine zafer tacına.
Çalıya saklandım, nefesimi tuttum,
Korkudan koskoca hapı yuttum.
Gelen geçen varmış, her şeyi unuttum,
Son iki kişi kaldı koca adada.
Teknoistan’da tetikteyim, bir an bile durmam,
Kazanmadan ben bu oyundan doymam.
Birinci oldum ya, gayrı laf duymam,
Fortnite dedikleri bir tatlı bela.

Gördüğünüz gibi, sosyal medyayı sallayan Fortnite şiiri (6 kıta tam metin) olarak adanın o tozunu dumanını, fırtınanın o soğuk nefesini tam kalbimizden vurarak anlatmış. Ne ara otobüsten atladık, ne ara son iki kişiye kaldık derken koca bir ömür geçiyor şu adada.
Bizimkisi sadece bir oyun değil; bazen bir tahta duvar arkasına sığınmak, bazen de bir fısfısla hayata tutunma mücadelesi. Şiir bitti ama adada mesai devam ediyor, fırtına arkamızdan daralıyor. Şimdi sorma sırası bizde: Sizin adadaki en unutulmaz anınız ne? Aşağıya yorum olarak yazın, dertleşelim. Mavi otobüsün bir sonraki seferinde görüşmek üzere, pompalınız dolu, zafer tacınız başınızda olsun. Hadi selametle!
